نمایندگی تعمیرات یخچال ساید بای ساید زیمنس

جهت دریافت خدمات نصب، سرویس و تعمیرات ظرفشویی زیمنس(SIEMENS)  فقط کافیست درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کرده و یا با ما تماس حاصل فرمایید تا مجموعه ما در سریعترین زمان ممکن تکنسین ظرفشویی زیمنس را جهت ارائه خدمات به محل مورد نظر اعزام کند.

نمایندگی SIEMENS

مجموعه آرتا سرویس با 25 سال تجربه در زمینه خدمات پس از فروش، نصب، تعمیر و تامین قطعات لوازم خانگی شامل لباس‌شویی، ظرفشویی، یخچال و فریزر، سایدبای ساید، ماکروفر، فر گاز و انواع جارو برقی SIEMENS فعالیت دارد.

سرعت در خدمات

آرتا سرویس با ایجاد شعب مختلف در شمال، جنوب، مرکز، شرق و غرب تهران، بعد از تماس و ثبت درخواست شما تکنسین‌های مجرب آشنا به لوازم خانگی SIEMENS را از نزدیک‌ترین شعبه اعزام کرده و در حداقل کمتر از 1 ساعت جهت رفع مشکل شما در محل خواهند بود.

هزینه پایین

آرتا سرویس در راستای مشتری مداری و ارائه خدمات با بهترین کیفیت در تمامی فرآیند تعمیر از قطعات اصلی SIEMENS استفاده کرده و جهت اطمینان خاطر شما مشتریان عزیز، خدمات ارائه شده دارای 6 ماه گارانتی می‌باشد.

نمایندگی شمال تهران

۲۲۸۸۲۵۲۰ (۲۱) ۹۸+

نمایندگی مرکز تهران

88242588 (۲۱) ۹۸+

نمایندگی غرب تهران

44384075 (۲۱) ۹۸+

تعمیرات ساید زیمنس خودتان را ، در همه حال به ما بسپارید

ما گروهی از کارشناسان و متخصصان ساید زیمنس هستیم که آماده ارائه خدمات به مشتریان این برند پر طرفدار هستیم . مشتریان ما ، سال هاست که با ما و گروه ما مشغول کار کردن هستند و این مسئله همواره موجب افتخار ما و شرکت ما بوده است . شرکت زیمنس ، امروزه سهم بسزایی را در صنعت تامین و تولید لوازم خانگی از این بازار پر رقیب و سرسخت در اختیار دارد. این شرکت آلمانی که به عنوان یک غول و ابرقدرت این عرصه فعالیت میکند همواره با تولید کردن لوازم خانگی به روز و خلاقانه و همچنین پر کاربرد ، تلفیقی از هنر و تخصص کارشناسان و متخصصان خود میباشد . ما به عنوان گروهی که در این مسیر ، اقدام به خدمات رسانی به مشتریان خود هستیم ، گرد هم آمدیم تا با بهترین تعمیرکارانی که تخصص آن ها تعمیرات ساید زیمنس میباشد ، همکاری فعال داشته باشیم . ما با همراهی مشاورانمان که تیمی از بهترین و خبره ترین کارشناسان این حوزه هستند در تمام ساعات روز به مشتریان خود ، مشاوره رایگان در این زمینه میدهیم و با تیم حرفه ای از تعمیرکاران و متخصصان به خدمت رسانی به مشتریان خود مشغول هستیم. اگر شما به هردلیل با ساید زیمنس خود ، دچار مشکل شدید ، این مشکل را به دستان پرتوان متخصصان و تعمیرکاران حرفه ای ما بسپارید و با اطمینان کافی از خدمات ما ، مشکل خود را حل شده بدانید ! ما در این مسیر همواره درکنار مشتریان خود بوده ایم و افتخار میکنیم که مشتریان ما همیشه از خدمات ما رضایت بالایی داشته اند . پس شما هم اگر مشکلی دارید ، آن را با شماره تماس 02188242588 درمیان بگذارید تا مشاوران ما راهنمایی لازم را به شما ارائه بدهند . در ادامه مطلب ، بیشتر با ما آشنا شوید . • خدمت رسانی ما به شما چگونه است ؟ • چرا میگویند ما بهترینیم؟ • به مشکل برخوردید ؟ تماس بگیرید !

تعمیرات یخچال زیمنس تخصص ماست 

اگر یخچال شما زیمنس است و نیاز به تعمیر دارد تعمیر و سرویس آن را با خیالی آسوده به ما بسپارید. مجموعه آرتا سرویس دارای نمایندگی زیمنس می باشد و تکنسین های آرتا سرویس پس از چندین سال تجربه ؛ سابقه و فعالیت در حوزه تعمیرات لوازم خانگی زیمنس ، بهترین و کم هزینه ترین خدمات جهت تعمیر دستگاه را به شما مشتری گرامی ارائه می دهد.

خدمت رسانی ما به شما چگونه است ؟

ما خدمت رسانی خود را با نهایت اطمینان از اصول انجام آن ، به شما ارائه میدهیم . خدمات ما هیچگاه در یک حیطه بخصوص خلاصه نمیشود . ما به شما علاوه بر خدمات تخصصی توسط تعمیرکاران و تیم های فنی خود ، مشاوره رایگان و پشتیبانی قوی ارائه میدهیم . مشاوران ما ، کارشناسان برجسته و خبره این حوزه در تمام ساعات روز با تماس های شما ، پاسخگوی شما خواهند بود و به راهنمایی جامع و تخصصی شما خواهند پرداخت . مشاوران ما در ابتدا شما را راهنمایی میکنند تا مشکل ساید زیمنس خودتان را برطرف کنید و درصورت لزوم با هماهنگی با تیم های تخصصی و فنی ، در سریعترین زمان ممکن حاضر میشوند تا خدمات خود را به نحو احسن به شما ارائه دهند . همچنین ، تعمیرکاران ساید زیمنس ما از بهترین و برجسته ترین های این حوزه هستند . تعمیرکاران ما همواره با تخصص و توانایی و تجربه بالا به ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز میپردازند و ما این خدمات را برای شما ضمانت خواهیم کرد . ضمانت ما شامل پشتیبانی قوی ما از شما و خدماتی که به شما ارائه کرده ایم میشود . قطعات ارائه شده توسط تیم ما ، اصل و با کیفیت بالا میباشد . این قطعات که کارشناسان فنی ما اصالت آن را تایید کرده اند ، نگرانی و دغدغه شما را از بابت تعویض قطعات ساید زیمنس خودتان برطرف میکند و دیگر نیاز نیست که نگران این موضوع باشید. شما میتوانید با پشتیبانی قوی تیم کارشناسان ما ، درصورت بروز مشکل از جانب خدمات ما برخوردار شوید. پشتیبانان ما درصورت لزوم ، با هماهنگی تیم های تخصصی برای انجام تعمیرات ساید زیمنس شما در سریعترین زمان در اختیار شما میگذارند.

چرا میگویند ما بهترینیم؟

ما بهترینیم چرا که میدانیم تجربه و سابقه درخشان و رزومه گروه ما ، همواره توام با رضایت بسیاری از جانب مشتریانمان بوده است . ما بهترینیم چرا که میدانیم هیچگاه در انجام تعهدات خودمان کوتاهی نکردیم و این موضوع را مشتریان با سابقه ما به ما اثبات کرده اند . ما بهترینیم چرا که قیمت ها و هزینه های اضافی را بر مشتریان عزیزمان متحمل نمیکنیم و همه خدمات ما ، برپایه نرخ نامه مصوب می باشد . همچنین ، قطعات ارائه شده به مشتریان را از بابت اصالت و کیفیت بالا ، برای مشتریان ضمانت میکنیم تا درصورت عدم رضایت از روال کار دستگاه خود ، بتوانند با پشتیبانان شرکت ما تماس حاصل کنند و خدمات لازمه را دریافت کنند . ما عیب یابی ساید زیمنس شما را به بهترین و صحیح ترین شکل انجام میدهیم . عیب یابی تیم متخصصین ما ، بی نقص و کاملا صحیح میباشد . ما به واسطه تجربیات بالا توانایی هایی که داریم ، میتوانیم به خوبی عیب ساید زیمنس شما را بیابیم و آن را با بالاترین کیفیت و در سریعترین زمان برطرف کنیم . ما بهترینیم چرا که همواره ، بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دادیم و آن ها همواره از ما بهترین ها را درخواست میکنند چرا که میدانند ما بهترین هستیم آن ها میدانند که دقیقا چه انتظاری از ما داشته باشند و ما هم مفتخریم که خدمات خود را با بهترین و مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت به آن ها ارائه دهیم

به مشکل برخوردید ؟ با ما تماس بگیرید !

اگر به مشکل برخورده اید با ما در تماس باشید، اگر تا به این لحظه دریافته اید که بهتر است از خدمات تیم ما استفاده کنید در هر ساعت از شبانه روز از طریق فرم اعزام کارشناس و یا با شماره های 88242588-021 با 10 خط ویژه55102011-55102012  در طول روز تماس بگیرید و با راهنمایی مشاوران و کارشناسان فنی ما ، از خدمات ما بهره مند شوید .

فهرست