نمایندگی تعمیرات ظرفشویی ال جی LG

جهت دریافت خدمات نصب، سرویس و تعمیرات ظرفشویی ال جی (LG) فقط کافیست درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کرده و یا با ما تماس حاصل فرمایید تا مجموعه ما در سریعترین زمان ممکن تکنسین ظرفشویی ال جی را جهت ارائه خدمات به محل مورد نظر اعزام کند.

نمایندگی LG

مجموعه آرتا سرویس با 25 سال تجربه در زمینه خدمات پس از فروش، نصب، تعمیر و تامین قطعات لوازم خانگی شامل لباس‌شویی، ظرفشویی، یخچال و فریزر، سایدبای ساید، ماکروفر، فر گاز و انواع جارو برقی LG فعالیت دارد.

سرعت در خدمات

آرتا سرویس با ایجاد شعب مختلف در شمال، جنوب، مرکز، شرق و غرب تهران، بعد از تماس و ثبت درخواست شما تکنسین‌های مجرب آشنا به لوازم خانگی LG را از نزدیک‌ترین شعبه اعزام کرده و در حداقل کمتر از 1 ساعت جهت رفع مشکل شما در محل خواهند بود.

هزینه پایین

آرتا سرویس در راستای مشتری مداری و ارائه خدمات با بهترین کیفیت در تمامی فرآیند تعمیر از قطعات اصلی LG استفاده کرده و جهت اطمینان خاطر شما مشتریان عزیز، خدمات ارائه شده دارای 6 ماه گارانتی می‌باشد.

نمایندگی شمال تهران

۲۲۸۸۲۵۲۰ (۲۱) ۹۸+

نمایندگی مرکز تهران

88242588 (۲۱) ۹۸+

نمایندگی غرب تهران

44384075 (۲۱) ۹۸+

هر آنچه در مورد تعمیرات ماشین ظرفشویی ال جی باید بدانید در این مقاله بررسی کند

مارک LG به عنوان یک برند کره ای قابل احترام ، سالهاست که در آشپزی ایرانی حضور دارد. ماشین ظرفشویی ال جی یکی از محصولات جدید این شرکت است که به دلیل کیفیت بالا و تکنولوژی مدرن در کنار قیمت مناسب در بازار ایران بسیار محبوب شده است. اگرچه محصولات این شرکت کره ای معمولاً از کیفیت و دوام بالایی برخوردار هستند ، اما به دلایل مختلف ، ماشین ظرفشویی ال جی می تواند با مشکل روبرو شود. از آنجا که تعمیر این دستگاه ها به دانش تخصصی و به روز نیاز دارد ، برای تعمیر آنها باید با مراکز تخصصی تعمیر لوازم خانگی تماس بگیرید. سرویس خبری با کادری مجرب و آموزش دیده بهترین مرکز تخصصی تعمیرات ماشین ظرفشویی ال جی است که خدمات خود را با قیمت مناسب و در اسرع وقت به شهروندان عزیز خود در تهران ارائه می دهد. ما در مورد مشکلات رایج لوازم آشپزخانه LG و مزایای استفاده از خدمات آرتا سرویس بیشتر خواهیم آشنا شد.

دلایل اصلی خرابی ماشین ظرفشویی ال جی

ماشین ظرفشویی ال جی به دلایل مختلفی ممکن است خراب شود. معمولاً استفاده نادرست یا وارد کردن فشار زیاد به دستگاه باعث اختلال در عملکرد ماشین ظرفشویی می‌شود. تشخیص قطعی علت خرابی ماشین ظرفشویی پس از بررسی دستگاه اتفاق می‌افتد. متخصصان نیو سرویس با بررسی کامل دستگاه و بخش‌های مختلف علت خرابی ماشین ظرفشویی ال جی را تشخیص داده و در سریع‌ترین زمان ممکن ماشین ظرفشویی شما را تعمیر می‌کنند. در اینجا به مهم‌ترین مواردی که باعث خرابی ماشین ظرفشویی LG می‌شوند اشاره می‌کنیم:

استفاده نادرست از ماشین ظرفشویی
وارد شدن ضربه به دستگاه در هنگام جابه جایی
نصب غیر استاندارد
نوسانات برق و شوک‌های الکتریکی
رایج‌ترین نشانه‌های خراب شدن ماشین ظرفشویی LG

نشانه‌هایی وجود دارد که خبر از خراب شدن ماشین ظرفشویی ال جی می‌دهند. زمانی که با این نشانه‌ها رو به رو می‌شوید به احتمال زیاد باید به فکر تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی خود باشید. اگر به موقع متوجه این نشانه‌ها شوید و برای حل آن‌ها اقدام کنید، هزینه تعمیر ماشین ظرفشویی LG نیز به شکل قابل توجهی کاهش پیدا کرد. طبق تجربه، در اکثر موارد، یکی از نشانه‌های زیر در ماشین ظرفشویی ال جی دیده می‌شود:

روشن نشدن ماشین ظرفشویی ال جی
تخلیه نشدن آب در ماشین ظرفشویی
وجود سر وصدای غیر طبیعی در هنگام شستشو ظرف‌ها
وجود نشتی در ماشین ظرفشویی ال جی
تمیز نشدن ظرف‌ها بعد از آبکشی
چراغ‌های هشدار دهنده دستگاه خاموش نمی‌شوند

عیب یابی و تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی

زمانی که نشانه‌های بالا را در دستگاه خود مشاهده کردید احتمالاً یکی از قطعات دستگاه دچار مشکل شده است و نیاز به تعمیر دارد. در اکثر موارد در هنگام عیب یابی و تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی، شاهد خرابی قطعات مشخصی هستیم. در واقع خراب شدن این قطعات دلیل اصلی بروز مشکل در ماشین‌های ظرفشویی ال جی هستند. در اینجا به چند مورد از مهم‌ترین آن‌ها اشاره می‌کنیم.

  • مسدود شدن بازوی آب پاش ظرفشویی ال جی
  • مسدود شدن فیلتر ظرفشویی LG
  • انسداد شلنگ تخلیه
  • ایراد پمپ‌های ماشین ظرفشویی
  • خراب شدن بازوی آب پاش
  • خراب شدن موتور ماشین ظرفشویی ال جی
  • خراب شدن برد الکترونیکی

چه زمانی باید به تعمیرکار ماشین ظرفشویی ال جی مراجعه کنیم؟

تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی نیاز به تخصص و تجربه زیادی دارد. بنابراین اگر هر کدام از مشکلات و معایب بالا را در دستگاه خود مشاهده کردید، بهترین راه کار ثبت درخواست تعمیر در سایت آرتا سرویس است. در بسیاری از موارد مانند مسدود شدن آب پاش، فلیتر یا شلنگ تخلیه، فرآیند تعمیر دستگاه با هزینه کم و به سرعت انجام می‌شود. اما اگر به این نشانه‌ها توجه نکنید و همچنان به استفاه از دستگاه ادامه دهید، ممکن است با مشکلات بزرگتری مانند بروز مشکل در موتور ماشین ظرفشویی LG رو به رو شوید.

اگر دانش تخصصی و تجربه کافی در زمینه تعمیر ماشین‌های ظرفشویی برند ال جی را ندارید، به هیچ عنوان برای تعمیر آن تلاش نکنید. همچنین سپردن دستگاه خود به دست تعمیرکاران غیر حرفه‌ای نیز می‌تواند هزینه‌های سنگینی به همراه داشته باشد. بنابراین اگر قصد تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی را دارید، همین حالا درخواست تعمیر خود را در سایت آرتا سرویس ثبت کنید تا از خدمات تخصصی ما بهره مند شوید.

آشنایی با برنامه های ماشین ظرفشویی ال جی

قبل از هر چیز بهتر است به طور کلی با برنامه‌های ماشین ظرفشویی ال جی آشنا شوید.

Quick & Dry  :  شستشوی سریع به همراه خشک کن

Quick  :  شستشوی سریع

Eco  :  شستشوی اقتصادی و مقرون به صرفه

Auto  :  شستشوی اتوماتیک با توجه به میزان کثیفی ظروف

Care  :  شستشوی با بخار برای ظروف حساس

Dual Spray  :  شستشوی دوگانه جهت شستشوی متفاوت در طبقات

Power  :  شستشوی قدرتمند با بخار

Rinse  :  انتخاب حالات آبکشی

Child Lock  :  قفل کودک

Spray  :  انتخاب قدرت اسپری آب

Half Load  :  انتخاب تک یا دو طبقه برای شستشو

Delay Start  : دکمه انتخاب زمان تاخیر در شستشو

 

برای مشاهده بیشتر اطلاعات در مورد تعمیرات ماشین ظرفشویی میتوانید با مراجعه به سایت سرویس آرتا با آن آشنا شوید.

فهرست