نمایندگی تعمیرات ظرفشویی سامسونگ

جهت دریافت خدمات نصب، سرویس و تعمیرات ظرفشویی سامسونگ (SAMSUNG) فقط کافیست درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کرده و یا با ما تماس حاصل فرمایید تا مجموعه ما در سریعترین زمان ممکن تکنسین ظرفشویی سامسونگ را جهت ارائه خدمات به محل مورد نظر اعزام کند.

نمایندگی SAMSUNG

مجموعه آرتا سرویس با 25 سال تجربه در زمینه خدمات پس از فروش، نصب، تعمیر و تامین قطعات لوازم خانگی شامل لباس‌شویی، ظرفشویی، یخچال و فریزر، سایدبای ساید، ماکروفر، فر گاز و انواع جارو برقی SAMSUNG فعالیت دارد.

سرعت در خدمات

آرتا سرویس با ایجاد شعب مختلف در شمال، جنوب، مرکز، شرق و غرب تهران، بعد از تماس و ثبت درخواست شما تکنسین‌های مجرب آشنا به لوازم خانگی SAMSUNG را از نزدیک‌ترین شعبه اعزام کرده و در حداقل کمتر از 1 ساعت جهت رفع مشکل شما در محل خواهند بود.

هزینه پایین

آرتا سرویس در راستای مشتری مداری و ارائه خدمات با بهترین کیفیت در تمامی فرآیند تعمیر از قطعات اصلی SAMSUNG استفاده کرده و جهت اطمینان خاطر شما مشتریان عزیز، خدمات ارائه شده دارای 6 ماه گارانتی می‌باشد.

نمایندگی شمال تهران

۲۲۸۸۲۵۲۰ (۲۱) ۹۸+

نمایندگی مرکز تهران

88242588 (۲۱) ۹۸+

نمایندگی غرب تهران

44384075 (۲۱) ۹۸+

چه موقع باید تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ را جدی بگیریم؟

مشکلاتی مانند صدای بلند و غیرمعمول ماشین ظرفشویی سامسونگ ، لکه های روی ظرف ها ، کمبود آب بدن ، روشن نشدن دستگاه ، نشتی از دستگاه وجود دارد ، ظروف خشک نمی شوند ، درب ماشین ظرفشویی سامسونگ خشک نمی شود چوب ، بوی بدی در داخل محفظه وجود دارد که آب کثیف را تخلیه می کند ، وجود لکه های سفید یا برفی بر روی ظروف و ο از جمله مشکلاتی است که باید برای از بین بردن آنها در اسرع وقت انجام دهید و باید آنها را جدی بگیرید.

آسیب و مشکلات مکرر هنگام تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ

ماشین ظرفشویی یکی از مهمترین لوازم آشپزخانه است که هم اکنون در مدل های مختلفی تولید می شود و گزینه های مختلفی دارد. ماشین های ظرفشویی ساخت سامسونگ اگرچه بهترین قطعات و بالاترین فناوری را دارند اما در کارکردهایشان گاهی اوقات مشکلات جزئی یا جدی دارند. مشکلاتی که ممکن است برای ماشین های ظرفشویی سامسونگ رخ دهد که نیاز به تماس با سرویس سامسونگ یا خدمات تعمیرات لوازم خانگی دارند شامل موارد زیر است:

ماشین ظرفشویی روشن نمی شود

ماشین ظرفشویی را روشن نکنید یکی از رایج ترین مشکلاتی است که می تواند با ماشین ظرفشویی شما ایجاد کند. این مشکل ممکن است در چند روز اول پس از خرید بیشتر برای شما اتفاق بیفتد. اما باید بگویم که این مشکل معمولاً در اکثر موارد به راحتی حل می شود. برای رفع مشکل ، مواردی مانند مدار الکتریکی دستگاه ، بستن کامل درب دستگاه ، کلید درب ، قفل درب ، لوله تخلیه دستگاه ، صفحه لوازم خانگی و … همچنین برای یافتن مشکلی باید بررسی شوند ، سپس باید مشکل را برطرف کنید تا مشکل روشن نشود. ماشین ظرفشویی سامسونگ را بردارید.

ظروف کثیف بعد از چرخه شستشو

گاهی اوقات ، هنگام شستن ماشین ظرفشویی ، هنگام بیرون آوردن ظروف از دستگاه ، ممکن است دریابید که ظروف به هیچ وجه شسته نشده و کثیف مانده اند ، در این صورت احتمالات بسیار مهمی وجود دارد ، یعنی اینکه آب احتمالاً نیست اصلا وارد ماشین شدن. در این حالت لازم است عناصری مانند شیرهای ورودی آب به دستگاه مانند شیر برقی ، شیلنگ آبرسانی ، شیر ورودی و غیره بررسی شود همچنین ممکن است آب به دستگاه وارد شده باشد اما دستگاه مشکلاتی دارد با تخلیه به عبارت دیگر ، دریچه های تخلیه مانند شیلنگ تخلیه مسدود شده و یا چاه فاضلاب خانه پر شده است. همچنین ممکن است پمپ تخلیه آسیب دیده یا جسم کوچکی مانند سکه در پمپ تخلیه گیر کرده باشد و از کارکرد پمپ تخلیه جلوگیری کند. در این حالت لازم است پمپ تخلیه را بررسی کنید. همچنین ممکن است بازوهای اسپری به ظروف برخورد کرده و از شستن ظروف جلوگیری کند.

در حین کار ماشین ظرفشویی را خاموش کنید

ماشین ظرفشویی به چند دلیل می تواند در حین کار متوقف شود ، در این صورت لازم است عناصری مانند منبع تغذیه ، فیوز حرارتی که برق موتور و برد را تأمین می کند ، درب کاملاً بسته یا بسته نباشد ، برد الکترونیکی و … بررسی. اگر برد دستگاه خراب است ، باید تعمیر شود و در صورت عدم امکان تعمیر ، تعویض برد ضروری است.

نشت آب ماشین ظرفشویی

گاهی اوقات ، هنگامی که ماشین ظرفشویی در حال کار است ، ممکن است متوجه نشت آب از دستگاه و نشت کف آشپزخانه شوید. ممکن است دلایل مختلفی برای نشت آب از ماشین لباسشویی وجود داشته باشد ، به عنوان مثال ممکن است درب دستگاه شکسته شود یا درزگیر درب شکسته شود ، در این صورت شما باید در هنگام ترک درب مهر و موم را تعویض کنید . امکان انجام جوشکاری پلاستیک وجود دارد. این مشکل ممکن است به دلایل دیگری از جمله تراز نادرست بودن ظروف در دستگاه ، پر شدن بیش از حد دستگاه ، سوئیچ شناور ، استفاده بیش از حد از مواد شوینده ، شیلنگ تخلیه سوراخ دار.

رفع انواع ارور در ماشین ظرفشویی های قدیم و جدید

ارور ها و کدهای خطای متداول ظرفشویی سامسونگ

در زیر لیست مهم ترین کدهای خطا یا ارور های ماشین های ظرفشویی سامسونگ که گاهی تماس با نمایندگی های تعمیرات سامسونگ یا تعمیرگاه های مجاز لوازم خانگی را ضروری می سازد آورده شده‌اند:

  • ۴E: عدم وجود آب در مخزن ماشین ظرفشویی به مدت ۵ دقیقه بعد از شروع کار
  • ۴E1: آب ورودی به دستگاه گرم تر از ۸۰ درجه سانتیگراد است.
  • TE1: خطای سنسور دما
  • ۵E: عدم تخلیه یا تخلیه کند به دلیل مشکل در پمپ یا شیلنگ تخلیه
  • OE: خطای سرریز شدن آب به دلیل مشکل در شیر برقی
  • LE: تشخیص نشتی آب به دلیل مشکل در شیلنگ ها یا پمپ تخلیه
  • HE: مشکل هیتر
  • ۹E: خطای سطح آب پایین به دلیل مشکل در سنسور سطح آب
  • PE: خطای کم بودن ظروف

نکات مهم در استفاده و نگهداری از ماشین ظرفشویی سامسونگ

جهت بالا بردن کارایی و بالا بردن عمر ماشین ظرفشویی سامسونگ توصیه می شود نکات زیر را در هنگام استفاده از دستگاه رعایت کنید:

  • ماشین ظرفشویی را بیش از حد ظرفیت آن پر نکنید.
  • متناسب با میزان کثیفی ظرف ها برنامه شستشوی مناسب را انتخاب کنید.
  • از شوینده های مرغوب و دارای استاندارد بالا و متناسب با مدل ماشین ظرفشویی خود استفاده کنید.
  • از نمک های مناسب و اصلی برای ماشین ظرفشویی استفاده کنید.
  • فیلتر دستگاه را مرتبا تمیز کنید.
  • در صورت پوسیدگی و خرابی لاستیک و چفت درب سریعا با نمایندگی ها یا تعمیرگاه های لوازم خانگی برای تعویض آن تماس بگیرید.
  • هرگونه نشتی در دستگاه را جدی بگیرید.
  • تا حد امکان ته مانده های غذا را از ظروف حذف کنید تا مانع گرفتگی پمپ و یا دیگر شیلنگ های دستگاه شوید.
فهرست