تعمیر لباسشویی ال جی

تعمیر لباسشویی ال جی در تهران و حومه توسط شرکت آرتا سرویس و نمایندگی ال جی صورت می پذیرد شما عزیزان کافی است با مراکز ما در تهران تماس بگیرید یا درخواست خود را از طریق فرم ثبت سفارش برای ما ارسال نمایید.

جهت دریافت خدمات نصب، سرویس و تعمیر لباسشویی ال جی (LG) فقط کافیست درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کرده و یا با ما تماس حاصل فرمایید تا مجموعه ما در سریعترین زمان ممکن تکنسین لباسشویی ال جی را جهت ارائه خدمات به محل مورد نظر اعزام کند.

نمایندگی LG

مجموعه آرتا سرویس با 25 سال تجربه در زمینه خدمات پس از فروش، نصب، تعمیر و تامین قطعات لوازم خانگی شامل لباس‌شویی، ظرفشویی، یخچال و فریزر، سایدبای ساید، ماکروفر، فر گاز و انواع جارو برقی LG فعالیت دارد.

سرعت در خدمات

آرتا سرویس با ایجاد شعب مختلف در شمال، جنوب، مرکز، شرق و غرب تهران، بعد از تماس و ثبت درخواست شما تکنسین‌های مجرب آشنا به لوازم خانگی LG را از نزدیک‌ترین شعبه اعزام کرده و در حداقل کمتر از 1 ساعت جهت رفع مشکل شما در محل خواهند بود.

هزینه پایین

آرتا سرویس در راستای مشتری مداری و ارائه خدمات با بهترین کیفیت در تمامی فرآیند تعمیر از قطعات اصلی LG استفاده کرده و جهت اطمینان خاطر شما مشتریان عزیز، خدمات ارائه شده دارای 6 ماه گارانتی می‌باشد.

نمایندگی شمال تهران

۲۲۸۸۲۵۲۰ (۲۱) ۹۸+

نمایندگی مرکز تهران

88242588 (۲۱) ۹۸+

نمایندگی غرب تهران

44384075 (۲۱) ۹۸+

هر آنچه باید در مورد تعمیر لباسشویی ال جی بدانید

از زمان ورود ماشین لباسشویی به خانه ها ، تحول عظیمی در خانه به وجود آمده است! این ماشین جادویی به سادگی مشکل شستن لباس های ما را برطرف کرده و در وقت و انرژی ما صرفه جویی کرده است. اکنون در ازای این راحتی باید نکاتی را در مورد نگهداری و تعمیر ماشین لباسشویی رعایت کنیم تا خدای ناکرده هزینه تعویض آن را متحمل نشویم.
ال جی ماشین های لباسشویی مختلفی را برای مصارف خانگی تولید می کند. این دستگاه های پیشرفته از نظر مقرون به صرفه بودن ، عملکرد ، طراحی و ظرفیت در بین مصرف کنندگان دارای رتبه بالایی هستند. اما بنا به دلایلی ، بعضی اوقات مشکلات در ماشین لباسشویی دیده می شود. اما نگران نباشید ، بسیاری از آنها به راحتی برطرف می شوند.
کافی است در اسرع وقت علت بروز هرگونه مشکلی در ماشین لباسشویی خود را بررسی کنید. در واقع آسیب رسیدن به ماشین لباسشویی هشدار دهنده است! در این مقاله ما به طور کامل مشکلات رایج ماشین لباسشویی را توضیح خواهیم داد. بنابراین می توانید به راحتی مشکل را پیدا کرده و آن را حل کنید. برای پیگیری نقص در ماشین لباسشویی با ما همراه باشید.

نمایندگی تعمیرات لباسشویی ال جی در تهران

آرتا سرویس نمایندگی رسمی ال جی در تهران می باشد. اگر شما در خانه خود از لوازم ال جی استفاده میکنید احتمالا با مشکلاتی با موضوع خرابی روبه رو شده اید.

آرتا سرویس برای رفع عیب و تعمیر لباسشویی ال جی شما در تهران و حومه آماده خدمت رسانی میباشد.

تعمیرات انواع محصولات ال جی در مجموعه آرتا سرویس

ارور ها و کدهای خطای متداول لباسشویی ال جی

در زیر فهرست مهم ترین کدهای خطا یا ارور های ماشین های لباسشویی ال جی که گاهی تماس با نمایندگی تعمیرات ال جی و تعمیرگاه های مجاز لوازم خانگی را ضروری می سازد آورده شده‌اند:

CE : وارد شدن جریان بیش از حد به مدار الکتریکی موتور
DE : مشکل در بسته شدن درب
FE : خطای آبگیری بیش از حد و یا پر شدن بیش از حد دستگاه به دلیل معیوب بودن هیدروستات
IE :خطای تخلیه آب داخل دستگاه به دلیل مشکل در مجرای خروجی
PE : خطای سنسور فشار سطح آب
UE : عدم توازن در لباس های داخل دستگاه
HE : خطای سنسور هیتر به دلیل مشکل المنت
LE : وجود مشکل در موتور
EE : وجود مشکل در برد کنترل الکتریکی
PF : وجود مشکل در مدار الکتریکی دستگاه و یا قطع شدن برق دستگاه

نکات مهم در استفاده و نگهداری از ماشین لباسشویی ال جی

به منظور افزایش کارایی و بالا بردن عمر ماشین لباسشویی ال جی توصیه می شود نکات زیر را در هنگام استفاده از دستگاه رعایت کنید:

ماشین لباسشویی را در مکانی که کاملا تراز باشد قرار دهید
از شستشوی لباسها با دفعات زیاد و پشت سر هم خودداری کنید.
بیش از اندازه ظرفیت دستگاه، لباس در داخل آن نریزید.
برای هر نوع لباس از برنامه شستشوی مربوط به آن بهره بگیرید.
پس از چند بار شستشو محفظه پودر و فیلتر لباسشویی را تمیز کنید.
کوچکترین نشتی آب را جدی گرفته و سریعا با یکی از نمایندگی ها یا تعمیرگاه های ماشین لباسشویی ال جی برای پیگیری و رفع آن تماس بگیرید.
در صورت شنیدن صداهای غیر عادی از دستگاه سریعا آن را خاموش کرده و با یکی از نمایندگی ها و مراکز خدمات پس از فروش معتبر ماشین لباسشویی ال جی تماس بگیرید.

لباسشویی ال جی آبگیری نمی‌کند یا ارور IE می دهد/ علت آبگیری نکردن ماشین لباسشویی

  1. چک کنید که شیر آب باز و فشار آن مناسب باشد. چنانچه فشار آب کم باشد ماشین لباسشویی آبگیری نمی‌کند.
  2. دقت کنید که شلنگ آب در پشت دستگاه پیچ و تا نخورده باشد.
  3. چک کنید که درب دستگاه کاملا بسته شده و کلید start را انتخاب کرده باشید.
  4. مطمئن شوید که کلید TIME DELAY انتخاب نشده باشد. چون در این حالت دستگاه چند ساعت دیگر شروع به کار می‌کند.
  5. در مدل‌های بدون تسمه در برنامه‌های COTTON و SYNTHETIC بعد از انتخاب کلید START یک دقیقه طول می‌کشد تا سنسور وزن البسه فعال شود و دستگاه آبگیری کند.

در صورتی که مجموع این موارد را چک کردید و ایراد ناشی ازین آن‌ها نبود احتیاج است متخصص جهت رفع ایراد مراجعه کند.

لباسشویی ال جی تنها با آب گرم می شوید

  1. حتما چک کنید که شیر آب سرد باز باشد و ورودی آب سرد را چک کنید.
  2. تنظیمات دمای آب در برنامه شستشو را چک کنید. چون در برخی از برنامه‌ها آب گرم استفاده می‌شود. از قبیل (COTTON 60 -95 SYNTHETIC60 )
  3. در صورتی که دمای آب را COLD (سرد) ، 30 و 40 درجه انتخاب کنید و مجددا آب گرم وارد دستگاه شود، احتمالا شلنگ‌های دستگاه جابه جا نصب شده اند.
  4. چک کنید که سرشلنگ قرمز رنگ به شیر آب گرم و انتهای آن به ورودی HOT لباسشویی وصل شده باشد

ماشین لباسشویی ال جی خود به خود آبگیری می‌کند

  1. در صورتی که ماشین لباسشویی، آبگیریِ بیش از حد و یا قطع نشدن آبگیری در حین کار دارد، در این حالت تنها راه حل مراجعه متخصص فنی برای رفع ایراد است.
  2. گاهی اوقات ممکن است بعد از 24 ساعت استفاده از دستگاه درون لباسشویی پر از آب شود.

دلیل بروز ایراد ها می تواند :

  1. اگر آب جمع شده زلال نباشد و دارای بوی بد باشد : این آب به دلیل برگشت آب فاضلاب به درون لباسشویی است که باید مشکل فاضلاب را برطرف کنید .
  2. اگر از برنامه‌هایی که در آن از آب گرم استفاده می‌کند مدت طولانی استفاده نشود می‌تواند موجب بروز این ایراد شود.
  3. پس بهتر است اول مطمئن شوید که آب گرم به دستگاه وصل است، در صورتی که آب گرم به دستگاه وصل نیست باید تکنسین تعمیرکار گلدیران جهت رفع ایراد مراجعه کند.
  4. چون شیر برقی آب سرد نشتی دارد.در حالتی که آب گرم به دستگاه متصل بود یک بار در برنامه COTTON در دمای 60 درجه لباسشویی را بدون لباس روشن نمایید و بعد از 24 ساعت بررسی کنید که آیا مشکل حل شده است یا خیر، در صورتی که مشکل حل نشد باید تکنسین جهت رفع ایراد مراجعه کند.

 آب گرم وارد دستگاه لباسشویی ال جی نمی شود

در این مواقع موارد زیر را حتما چک کنید؛

  1. شلنگ ورودی آب گرم نصب شده باشد.
  2. شیر آب گرم بسته نباشد.
  3. شلنگ ورودی آب گرم تاخوردگی نداشته باشد.
  4. درجه مورد نظر یا برنامه انتخابی به گونه‌ای باشد که نیاز به آب گرم داشته باشد. برنامه‌های شستشو از 60 درجه به بالا از آب گرم استفاده می‌کنند، (مثل COTTON و SYNTHETIC ) .در دماهای 30 و 40 درجه هیتر دستگاه آب را گرم می‌کند.

در صورتی که دما 60 یا 95 درجه انتخاب شود، چون بالاترین دما است اگر آب گرم وارد دستگاه نشود باید کار را به کاردان بسپارید و تکنسین جهت تعمیرات ماشین لباسشویی مراجعه کند

فهرست