نمایندگی تعمیرات لباسشویی سامسونگ

با توجه به ورود ویروس کرونا تکنسین های آرتا سرویس بارعایت تمامی نکات بهداشتی برای تعمیرات وارد منزل شما می شوند

جهت دریافت خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لباسشویی سامسونگ (SAMSUNG) فقط کافیست درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کرده و یا با ما تماس حاصل فرمایید تا مجموعه ما در سریعترین زمان ممکن تکنسین لباسشویی سامسونگ را جهت ارائه خدمات به محل مورد نظر اعزام کند.

نمایندگی SAMSUNG

مجموعه آرتا سرویس با 25 سال تجربه در زمینه خدمات پس از فروش، نصب، تعمیر و تامین قطعات لوازم خانگی شامل لباس‌شویی، ظرفشویی، یخچال و فریزر، سایدبای ساید، ماکروفر، فر گاز و انواع جارو برقی SAMSUNG فعالیت دارد.

سرعت در خدمات

آرتا سرویس با ایجاد شعب مختلف در شمال، جنوب، مرکز، شرق و غرب تهران، بعد از تماس و ثبت درخواست شما تکنسین‌های مجرب آشنا به لوازم خانگی SAMSUNG را از نزدیک‌ترین شعبه اعزام کرده و در حداقل کمتر از 1 ساعت جهت رفع مشکل شما در محل خواهند بود.

هزینه پایین

آرتا سرویس در راستای مشتری مداری و ارائه خدمات با بهترین کیفیت در تمامی فرآیند تعمیر از قطعات اصلی SAMSUNG استفاده کرده و جهت اطمینان خاطر شما مشتریان عزیز، خدمات ارائه شده دارای 6 ماه گارانتی می‌باشد.

نمایندگی شمال تهران

۲۲۸۸۲۵۲۰ (۲۱) ۹۸+

نمایندگی مرکز تهران

88242588 (۲۱) ۹۸+

نمایندگی غرب تهران

44384075 (۲۱) ۹۸+

آشنایی با عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ

تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ

ساده باشید: گاهی اوقات ساده ترین پاسخ صحیح است

همانطور که گفتیم ماشین های لباسشویی پیچیده هستند ، اما مراحل ساده تری وجود دارد که می توانید برای حل مشکلات رایج ماشین لباسشویی انجام دهید.

به ماشین لباسشویی می رسد؟ اولین راه برای تعمیر هر وسیله الکتریکی نگاه ساده به آن به عنوان رعد و برق است. اگر همه چیز به درستی کار کند ، این می تواند از مشکل فیوز یا مدار باشد. ترمیم هر یک از این عناصر بسیار آسان است. اما اگر اتومبیل قدرت کافی دریافت کند اما کار نکند ، وقت آن است که بفهمیم مشکل پیچیده تر است.

پس از کنترل توان ورودی ، دومین موردی که باید بررسی شود تأمین آب است. دستگیره های شیر آب ممکن است شل شده یا شلنگ خم شود ، بنابراین اگر این دو قسمت را سریع بررسی کنید ، مشکل حل می شود. باز شده و شیلنگ ها بدون هیچگونه اعوجاجی بیرون کشیده می شوند. اگر ماشین لباسشویی دکمه صرفه جویی در مصرف آب دارد ، مطمئن شوید که فشار داده شده است.

اگر مشکلی در تأمین برق و آب وجود نداشت ، مشکل منطقی بعدی در مورد ماشین لباسشویی غیرفعال این است که باید تمیز شود.

ما در حال حاضر این مقاله را در مورد تعمیر ماشین لباسشویی به اشتراک می گذاریم که چرا ماشین لباسشویی هنگام شستن لباس بدبو می شود ، این ممکن است به دلیل کثیف بودن لباسشویی شما باشد.

لباس ها را مرتباً تمیز کنید تا از جمع شدن کثیفی و مواد شوینده جلوگیری شود. هنگام شستن پارچه های کرکی ، خزه را از ظرفشویی خارج کنید ، شستشوی موها مانع جریان آب و مواد شوینده می شود و بوی صابون را به تاخیر می اندازد. برای حل این مشکل ، حوضچه را با آب پر کنید و 2 فنجان جوش شیرین و سه فنجان سرکه سفید به آن اضافه کنید ، سپس دستگاه را روی چرخه شستشوی کامل قرار دهید. اگر رسوب واقعا بد بود ، قسمت داخلی لگن را با آمونیاک بشویید. سپس با یک پارچه مرطوب حاوی سفید کننده بشویید. توجه داشته باشید که ابتدا لگن را شستشو داده و سپس با یک دستمال مرطوب حاوی سفید کننده پاک کنید. زیرا آمونیاک و سفید کننده گاز خطرناکی به نام کلرامین تولید می کند. این ترکیب باعث آسیب به سلامتی ، آلرژی های پوستی و مشکلات کلیوی می شود

در آخر ، قبل از اینکه بخواهید چیزی را درون دستگاه قرار دهید ، ماشین لباسشویی را روی یک چرخه شستشوی کامل قرار دهید. اگر مشکل شما حل نشد ، در مرحله بعدی به شما خواهیم گفت که چگونه ماشین لباسشویی را باز کنید.

برای بیشتر تعمیرات ، ماشین لباسشویی (کابینت گرد) باید باز شود. تمام اجزای الکتریکی و شیلنگ ها در داخل کابینت ماشین لباسشویی قرار دارند. مکان بسته به نوع سازنده متفاوت است ، اما عمدتا در بالای اتومبیل پشت صفحه کنترل واقع شده است. این تقریباً با مدل مناسب قابل تشخیص است ، اما ابتدا در محل باز شدن با نمایندگی های شخصی مشورت کنید. قبل از باز كردن كابینت در اطراف ماشین لباسشویی ، حتماً آب و برق آن را خاموش كنید.

نمایندگی تعمیرات لباسشویی سامسونگ در تهران

آرتا سرویس نمایندگی رسمی سامسونگ در تهران می باشد. اگر شما در خانه خود از لوازم سامسونگ استفاده میکنید احتمالا با مشکلاتی با موضوع خرابی روبه رو شده اید.

آرتا سرویس برای رفع عیب و تعمیر لباسشویی سامسونگ شما در تهران و حومه آماده خدمت رسانی میباشد.

مشکلات متداول در تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ

ماشین های لباسشویی یکی از مهمترین وسایل آشپزخانه به شمار می‌روند که امروزه در مدل های مختلف ساخته شده و دارای قابلیت های متعددی هستند. ماشین های لباسشویی تولید شده توسط شرکت سامسونگ، اگرچه از بهترین قطعات و بالاترین تکنولوژی برخوردارند اما گاهی در کارکرد خود دچار مشکلات جزیی و یا جدی می شوند. از جمله مشکلاتی که ممکن است برای ماشین های لباسشویی سامسونگ به وجود آید و نیازمند تماس با نمایندگی تعمیرات سامسونگ یا تعمیرگاه های مجاز لوازم خانگی است می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ارورهای مدل های جدید ماشین لباسشویی سامسونگ

LE-LE1-11E-E9: خطای مربوط به نشتی و آبریزی
HE-E5-HE1-E1-EC: خطای مربوط به دمای آب (هیتر)
FE: خطای مربوط به فن خشک کن
OE-OF-E3-OC: سرریز شدن آب و آبگیری بیش از حد
SUD-SUDs: خطای مربوط به وجود کف بیش از اندازه
TE2-TE3: خطای مربوط به دمای سیستم خشک کن ۱۰۰%
BE1-BE2-12E-14E: گیر کردن یکی از دکمه های ماشین لباسشویی
8E: خرابی سنسور MEMS
18E-BE3-sr: مشکل در رله اصلی
CE: خطای مربوط به دمای بالای آب
TE1-6E: خطای مربوط به دمای آب
HE2-HE3: مشکل هیتر در سیستم بخار
5E-SE: خطای مربوط به تخلیه
1E-4E-E1-IE: خطای مربوط به عمل آبگیری
EA-EB-8B-3E-3E1-3E2-3E3-3E4: مشکل در عملکرد موتور و سنسور تشخیص دور(تاخو)
PE-2E-9E1-9E2: مشکل در پاور
UE-Ub-E4-DC: خطای مربوط به عدم تعادل لباس ها
AE-13E: قطع ارتباط بین برد mainو sub

ارورهای مدل های قدیمی ماشین لباسشویی سامسونگ

E9: خطای مربوط به نشتی و آبریزی
EA: خطای مربوط به عدم تشخیص دور موتور
Ec: خطای مربوط به عدم تشخیص دما
Ed: خطای باز بودن درب ماشین لباسشویی
E5-E6: خطای مربوط به المنت یا هیتر
E7: خطای مربوط به سنسور فشاز آب(هیدروستات)
E8: عدم هماهنگی بین برد الکترونیک و قطعات
Eb: عدم ارتباط صحیح بین موتور و آی سی (IC)
E1: خطای مربوط به زمان آبگیری
E2: خطای مربوط به عدم تخلیه آب
E3: سر ریز شدن آب در لباسشویی
E4: عدم بالانس لباس ها در دیگ

فهرست