نمایندگی تعمیرات لباسشویی کندی

آرتاسرویس 7روز هفته 24 ساعته

جهت دریافت خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لباسشویی کندی(Candy) فقط کافیست درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کرده و یا با ما تماس حاصل فرمایید تا مجموعه ما در سریعترین زمان ممکن تکنسین لباسشویی کندی را جهت ارائه خدمات به محل مورد نظر اعزام کند.

نمایندگی Candy

مجموعه آرتا سرویس با 25 سال تجربه در زمینه خدمات پس از فروش، نصب، تعمیر و تامین قطعات لوازم خانگی شامل لباس‌شویی، ظرفشویی، یخچال و فریزر، سایدبای ساید، ماکروفر، فر گاز و انواع جارو برقی Candy فعالیت دارد.

سرعت در خدمات

آرتا سرویس با ایجاد شعب مختلف در شمال، جنوب، مرکز، شرق و غرب تهران، بعد از تماس و ثبت درخواست شما تکنسین‌های مجرب آشنا به لوازم خانگی Candy را از نزدیک‌ترین شعبه اعزام کرده و در حداقل کمتر از 1 ساعت جهت رفع مشکل شما در محل خواهند بود.

هزینه پایین

آرتا سرویس در راستای مشتری مداری و ارائه خدمات با بهترین کیفیت در تمامی فرآیند تعمیر از قطعات اصلی Candy استفاده کرده و جهت اطمینان خاطر شما مشتریان عزیز، خدمات ارائه شده دارای 6 ماه گارانتی می‌باشد.

نمایندگی شمال تهران

۲۲۸۸۲۵۲۰ (۲۱) ۹۸+

نمایندگی مرکز تهران

88242588 (۲۱) ۹۸+

نمایندگی غرب تهران

44384075 (۲۱) ۹۸+

تعمیرات لباسشویی شما در محل

دیگر نگران حمل و نقل لباسشویی کندی خود برای تعمیر و احتمالا آسیب دیدن آن در مسیر تعمیرگاه یا نمایندگی نباشید. ما سرویس کار را به منزل و محل مورد نظر شما ارسال خواهیم کرد.

گارانتی سرویس و تعمیرات

اگر خرابی مجدد ماشین لباسشویی کندی شما از همان مشکلی باشد که شما برای رفع آن با تعمیرگاه دیبا پشتیبان تماس گرفته باشید و کمتر از ۶ ماه از خدمات ما گذشته باشد طبق گارانتی آرتا پشتیبان تعمیر و رفع عیب دستگاه شما رایگان انجام می شود.

تعیین زمان خدمات

پس از تماس تلفنی شما با تعمیرگاه و ثبت درخواست تعمیرات ماشین لباسشویی کندی خود، تعمیرکار ما در سریعترین زمان ممکن با شما تماس گرفته و بعد از هماهنگی طبق زمانی که شما اعلام می کنید جهت ارائه خدمات در محل حاضر می شود.

تعمیر در سریعترین زمان

مدت زمان تعمیر ماشین لباسشویی کندی شما بستگی به نوع خرابی آن متغیر می باشد. اما ما با دارا بودن شعب در تمام نقاط تهران این ضمانت را می دهیم که عیب یابی و رفع عیب دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن انجام شود.

تعمیرات لباسشویی کندی توسط سرویس برتر در کمترین زمان

بالاترین کیفیت ، قطعات اورجینال می باشند و خدمات پس از تعمیر لباسشویی کندی انجام میگردد

تعمیرات لباسشویی کندی الزما باید به دست کارشناسان و متخصصین نمایندگی تعمیرات لباسشویی کندی صورت بگیرد.

آرتا سرویس پیشنهاد میکند از تعمیر لباسشویی کندی بدست تعمیرگاه ها و تعمیرکاران غیر مجاز جدا خودداری کنید

تعمیرات لباسشویی کندی

تعمیرات لباسشویی کندی شامل : تعمیر برد الکترونیکی ، تعمویض برد الکترونیکی ، تعمیر تایمر ، تعویض پمپ تخلیه ، تعویض هیدروسنسور ، تعویض بلبرینگ دیگ ، تعویض کاسه نمد ، تعویض شفت ، تعمیر موتور ، تعمیر تسمه انتقال قدرت و … میباشد

آرتا سرویس برای جلوگیری از افزایش هزینه تعمیر لباسشویی کندی ، بیش از 90 % تعمیرات لباسشویی کندی را در محل و در حضور مشتری انجام میدهد تا از هزینه های اضافی حمل دستگاه جلوگیری کند

نمایندگی تعمیر لباسشویی کندی در تهران

نکته کلیدی و بسیار مهم در نگهداری ماشین لباسشویی

  1. از مهم ترین نکات نگهداری ماشین لباسشویی این است که قبل از تغییر برنامه ماشین لباسشویی ابتدا آن را خاموش وسپس برنامه را تغییر دهید.
  2. در زمان خاموش بودن ماشین لباسشویی حتما فلکه شیر تغذیه آب بسته باشد.
  3. در زمان تعمیر ماشین لباسشویی و زمان آزمایش هیتر، نباید بیشتر از چند ثانیه لباسشویی به برق وصل باشد.
  4. بعد از اتمام شستشو، اگر آبی دور درب ماشین لباسشویی باقی مانده است تخلیه و سپس با یک پارچه نرم با دقت آن را خشک نمایید.
  5. دقت داشته باشید سیم اتصال به زمین ماشین لباسشویی را طبق استاندارد وصل کرده باشید. قبل از شروع عملیات شستشو از وصل بودن شیلنگ ورودی آب به شیر آب و باز بودن شیر مطمئن شوید.
  6. مسیر خروج آب را هر چند وقت یک بار بررسی کنید تا مسدود نباشد از و شیلنگ خروجی یا لوله تخلیه وصل باشند.
  7. درزمان کار با ماشین لباسشویی دقت داشته باشید که درب ماشین لباسشویی کاملا بسته باشد و سپس دکمه استارت شستشو را بزنید.
  8. از نکات حائز اهمیت سرویس و نگه داری ماشین لباسشویی بسته بودن فلکه شیر آب تغذیه در زمانیست که شما شیر الکتریکی را باز می کنید، همیشه از بسته بودن آن در این زمان اطمینان حاصل کنید.
  9. بعد از عملیات شستشو برای مدتی درب ماشین لباسشویی را باز بگذارید تا هوا در لباسشویی به گردش درآمده و رطوبت آن زودتر خشک شود. این نکته در از بین بردن بوی بد ماشین لباسشویی نیز تاثیر مثبتی دارد.
  10. در هنگام کار کردن ماشین لباسشویی هرگز ولوم تایمر را تغییر ندهید، تایمر طبق برنامه از پیش زمان بندی شده خود کار می کند هنگامیکه شما در حین کار ولوم را تغییر بدهید، سبب قطع شدن پلاتین های جریان دار شده و این پلاتین ها جرقه می زنند و روی قسمت گردان کلید برنامه رد می اندازد

کد خطا, ارور ماشین لباسشویی کندی Candy

Error 1 ارور

خطاي قفل ايمني درب اول مطمئن شويد که درب درست بسته شده است و قفل درب درست عمل مي‌کند. دسته‌سيم‌ها، قفل درب، سيستم ترمز ديگ را به ترتيب بررسي کنيد.
Error 2 ارور

عدم پر شدن با آب در زمان مشخص ماشين لباسشويي نمي‌تواند آبگيري کند. اول فشار آب ورودي را بررسي کنيد. سپس شيلنگ‌ها، فيلتر و شير برقي را بررسي کنيد. در نهايت ميکروسويچ فشار و دسته‌سيم‌هاي آن را مورد بازرسي قرار دهيد.
Error 3 ارور

عدم تخليه در زمان مشخص ماشين لباسشويي نمي‌تواند آب را تخليه کند. اول فيلتر تخليه را نگاه کنيد که با چيزي مسدود نشده باشد. لوله‌ي تخليه را بررسي کنيد که تميز باشد و چيزي در آن گير نکرده باشد. دسته‌سيم‌هاي پمپ تخليه و خود پمپ تخليه، سنسور سطح و دسته‌سيم‌هاي آن را بررسي کنيد.
Error 4 ارور

خطاي آنتي‌فلود اول نگاه کنيد که ميزان کف زياد نباشد که ممکن است ميکروسويچ فشار را مسدود کند. دسته‌سيم‌هاي سنسور فشار، خود سنسور فشار و اينکه شير برقي باز نمانده باشد را بررسي کنيد.
Error 5 ارور

خطاي NTC مدار سنسور دما اتصال کوتاه يا باز تشخيص داده شده است. ترميستور و دسته‌سيم‌هاي آن را بررسي کنيد.
Error 6 ارور

خطاي EEPROM ايراد در کنترلر الکترونيکي کنترا الکترونيکي PCB و دسته‌سيم‌هاي آن را بررسي کنيد.
Error 7 ارور

تشخيص خطاي موتور بلوک اتصالات موتور، دسته‌سيم‌ها، زغال‌هاي موتور، اتصالات تاکو و خود موتور را بررسي کنيد.
Error 8 ارور

خطاي تاکو موتور مدار تاکو موتور اتصال کوتاه يا باز تشخيص داده شده است. بلوک اتصالات موتور، دسته‌سيم‌ها، اتصالات تاکو و موتور را بررسي کنيد.

Error 9 ارور

اتصال کوتاه در تراياک موتور در ماژول الکترونيکي دسته‌سيم‌ها و کنترلر الکترونيکي را بررسي کنيد.
Error 12ارور

خطاي ارتباط بين برد کنترل الکترونيکي و دسته‌سيم‌ها دسته‌سيم‌هاي بين بردهاي الکترونيکي و ماژول‌ها کنترل الکترونيکي را بررسي کنيد.
Error 13ارور

خطاي ارتباط بين بردها و دسته‌سيم‌ها دسته‌سيم‌هاي بين بردهاي الکترونيکي و ماژول‌ها کنترل الکترونيکي را بررسي کنيد.
Error 14ارور

تضخيص خطاي گرم کردن آب دسته‌سيم‌هاي هيتر شستشو و ترموستات را بررسي کنيد. المنت هيتر را براي رسانايي بررسي کنيد. پروب NTC (سنسور دما) را بررسي کنيد.
Error 15ارور

ماژول کنترل معيوب کنترل کورور برنامه‌ريزي نشده است. اول سعي کنيد کنترلر الکترونيکي را مجدداً برنامه‌ريزي کنيد. اگر کد ارور رفع نشد کنترلر الکترونيکي را بايد عوض کنيد.
Error 16ارور

تشخيص اتصال کوتاه در المنت حرارتي آب بررسي کنيد که المنت هيتر از لحاظ الکتريکي عايق است. دسته‌سيم‌هاي المنت را بررسي کنيد.
Error 17ارور

سينگال‌هاي اشتباه از توليدکننده‌ي متريک تاکو موتور بلوک اتصالات موتور، دسته‌سيم‌ها، اتصالات تاکو و موتور را بررسي کنيد
Error 18ارور

ماژول کنترل معيوب همچنين مي‌تواند مربوط به فرکانس نادرست برق ورودي باشد. دسته‌سيم‌هاي کنترلر الکترونيکي، فرکانس برق ورودي و ولتاژ آن را بررسي کنيد.

فهرست