نمایندگی تعمیر یخچال ساید آدمیرال

آرتاسرویس 7روز هفته 24 ساعته

جهت دریافت خدمات نصب، سرویس و تعمیرات یخچال آدمیرال (ADMIRAL) فقط کافیست درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کرده و یا با ما تماس حاصل فرمایید تا مجموعه ما در سریعترین زمان ممکن تکنسین یخچال آدمیرال را جهت ارائه خدمات به محل مورد نظر اعزام کند.

نمایندگی ADMIRAL

مجموعه آرتا سرویس با 25 سال تجربه در زمینه خدمات پس از فروش، نصب، تعمیر و تامین قطعات لوازم خانگی شامل لباس‌شویی، ظرفشویی، یخچال و فریزر، سایدبای ساید، ماکروفر، فر گاز و انواع جارو برقی ADMIRAL فعالیت دارد.

سرعت در خدمات

آرتا سرویس با ایجاد شعب مختلف در شمال، جنوب، مرکز، شرق و غرب تهران، بعد از تماس و ثبت درخواست شما تکنسین‌های مجرب آشنا به لوازم خانگی ADMIRAL را از نزدیک‌ترین شعبه اعزام کرده و در حداقل کمتر از 1 ساعت جهت رفع مشکل شما در محل خواهند بود.

هزینه پایین

آرتا سرویس در راستای مشتری مداری و ارائه خدمات با بهترین کیفیت در تمامی فرآیند تعمیر از قطعات اصلی ADMIRAL استفاده کرده و جهت اطمینان خاطر شما مشتریان عزیز، خدمات ارائه شده دارای 6 ماه گارانتی می‌باشد.

نمایندگی شمال تهران

۲۲۸۸۲۵۲۰ (۲۱) ۹۸+

نمایندگی مرکز تهران

88242588 (۲۱) ۹۸+

نمایندگی غرب تهران

44384075 (۲۱) ۹۸+

چگونه بوی بد یخچال را از بین ببرید

راه حل :

گاهی غذاهای چند روز مانده مانند ماهی باقیمانده، گوشت یا سالادی که در گوشه ای از یخچال هفته ها به جا مانده، ممکن است بوی نامطبوعی ایجاد کند. اما بعضی مواقع حتی با از بین بردن علت بوی نامطبوع

بو همچنان در داخل یخچال باقی می ماند.

با انجام راهکارهایی می توانید از شر این بو خلاص شوید.

تمیز کردن یخچال

گام اول، تمیز کردن کامل یخچال است. آن را خاموش کنید و تمام قفسه ها و کشوها را خارج کرده و غذاها را در محفظه ای خنک نگهداری کنید تا کار تمیز کردن به پایان برسد.

قفسه هایی را که خارج کرده‌اید، داخل سینکی که از قبل با آب و صابون پر کرده اید، شناور کنید و در انتها تمام سطوح داخلی یخچال را کاملا خشک کنید.

بوزدایی با جوش‌ شیرین یخچال

مقداری جوش‌ شیرین را داخل ظرفی درباز بریزید و به مدت ۲۴ ساعت داخل یخچال قرار دهید تا بوی نامطبوع را به خود جذب کند. در پایان کار هم جوش‌ شیرین را دور بریزید.

بوزدایی با دانه های تازه قهوه

برای تقویت اثر بخشی جوش شیرین، دانه های تازه قهوه را روی بشقابی پخش کنید و آن را به مدت ۲۴ ساعت داخل یخچال قرار دهید.

بوی تازه ای در یخچال پخش کنید

چند گلوله پنبه‌ای را به عصاره وانیل آغشته کنید و آنها را به مدت چند‌ ساعت داخل یخچال بگذارید تا بوی تازه‌ای در آن پخش شود. همچنین می‌توانید به جای وانیل، پرتقالی را برش بزنید و آن را داخل ظرفی درباز داخل یخچال قرار دهید.

نمایندگی تعمیر ساید بای ساید و تعمیر یخچال آدمیرال

شما با توجه نیاز خود باید نسبت به جستجوی یک مرکز مناسب در تمامی زمینه‌ها اقدام کنید اما اگر شما به دنبال یک نمایندگی رسمی و مجاز برای تعمیر ساید بای ساید و تعمیر یخچال آدمیرال خود هستید دقیقاً بهترین گزینه را انتخاب نموده‌اید.

مرکز ما تخصصی‌ترین خدمات مرتبط با تعمیر یخچال آدمیرال را باکیفیتی در سطح بین‌المللی انجام می‌دهد زیرا همگام با توسعه فناوری و رشد همه‌روزه آن، بر آن شدیم تا ما نیز در جهت پیشرفت مهارت تکنسین‌ها و کارشناسان خود گامی مهم را برداریم و با آموزش‌های دوره‌ای بتوانیم بهترین خدمات ممکن را در زمینه تعمیرات ساید بای ساید و تعمیر یخچال آدمیرال ارائه دهیم.
تعمیر یخچال آدمیرال صرفاً باید توسط متخصصین این کار انجام گیرد زیرا با توجه به تکنولوژی خاص تولید این دستگاه‌ها هر فردی که بدون تجربه و مهارت کافی بخواهد نسبت به این کار اقدام نماید ممکن است حتی موجب بروز اتفاقات و مشکلات غیرقابل‌جبران دیگری نیز شود.
مشکلات بیشتر موجب خواهد شد تا هزینه‌های بیشتری نیز متحمل شده و یا حتی به‌طور کامل یخچال و ساید بای ساید شما بلااستفاده گردد.

مشکلات متداول تعمیر یخچال آدمیرال

  • کار کردن یخچال به‌صورت دائمی و بدون توقف که دلیل آن می‌تواند بازماندن بیش‌ازحد در یخچال باشد و یا احتمال خرابی لاستیک‌های عایق دور درب یخچال وجود دارد.
  • یکی دیگر از علل خرابی یخچال نیز دمای بالای محیط آشپزخانه است که ممکن باعث شود تا موتور یخچال نیاز به تعمیرات داشته باشد.
  • یخچال می‌تواند دارای صدای غیرطبیعی باشد که در این موارد قطعاً با متخصص تماس بگیرید.
  • واشر دور درب پاره شده که ممکن است به دلیل کهنگی یا پارکی توسط یک ابزار باشد.
  • خرابی یخ‌ساز دستگاه که می‌تواند به دلیل خرابی فیلتر یا موتور باشد.
  • خراب کمپرسور یخچال که دلیل آن می‌تواند کار کردن مداوم یا نوسان برق باشد.
  • ایجاد برفک و یخ‌زدگی بالا که علت آن می‌تواند بازماندن درب یخچال یا یک نشتی در آن باشد.
  • خالی شدن مخزن آب یخچال که این نیز می‌تواند به دلیل وجود یک سوراخ در مخزن باشد.
  • عدم وجود سرما در یخچال علیرغم کار مداوم موتور که دلیل آن ممکن است عدم وجود گاز، یا کم بودن آن باشد.
  • قبل از شروع به کار موتور ممکن است صدایی شنیده‌شده و به‌یک‌باره موتور از کار بیفتد که دلیل این مشکل می‌تواند ضعیف بودن برق، خرابی اورلود، تیم سوز بودن موتور و یا مواردی دیگر باشد.

چند توصیه جدی درباره تعمیرات یخچال آدمیرال

  • ایجاد فاصله بین یخچال و دیوار پشتی حدود 25 سانتی‌متر
  • تمیز کردن مرتب برفک ساز و یخچال در دوره‌های 6 ماهه
  • باز نگذاشتن درب یخچال برای مدت طولانی
  • دور نگه‌داشتن یخچال از گرمای مستقیم لوازم گرمایشی و اجاق‌گاز
  • استفاده از ترانس و محافظ برای جلوگیری از صدمات ناشی از نوسان برق
  • پرهیز از پر کردن کامل یخچال و قرار دادن مواد غذایی داغ در آن
  • قرار دادن یخچال در یک محل کاملاً مسطح و صاف
  • مراجعه به نمایندگی‌های مجاز در صورت هرگونه خرابی و نیاز به تعمیر یخچال آدمیرال
  • استفاده از قطعات اصلی و اورجینال در هنگام تعمیر یخچال آدمیرال
فهرست