نمایندگی تعمیر یخچال ساید LG

آرتاسرویس 7روز هفته 24 ساعته

جهت دریافت خدمات نصب، سرویس و تعمیرات یخچال ساید ال جی (LG) فقط کافیست درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کرده و یا با ما تماس حاصل فرمایید تا مجموعه ما در سریعترین زمان ممکن تکنسین یخچال ساید ال جی را جهت ارائه خدمات به محل مورد نظر اعزام کند.

نمایندگی LG

مجموعه آرتا سرویس با 25 سال تجربه در زمینه خدمات پس از فروش، نصب، تعمیر و تامین قطعات لوازم خانگی شامل لباس‌شویی، ظرفشویی، یخچال و فریزر، سایدبای ساید، ماکروفر، فر گاز و انواع جارو برقی LG فعالیت دارد.

سرعت در خدمات

آرتا سرویس با ایجاد شعب مختلف در شمال، جنوب، مرکز، شرق و غرب تهران، بعد از تماس و ثبت درخواست شما تکنسین‌های مجرب آشنا به لوازم خانگی LG را از نزدیک‌ترین شعبه اعزام کرده و در حداقل کمتر از 1 ساعت جهت رفع مشکل شما در محل خواهند بود.

هزینه پایین

آرتا سرویس در راستای مشتری مداری و ارائه خدمات با بهترین کیفیت در تمامی فرآیند تعمیر از قطعات اصلی LG استفاده کرده و جهت اطمینان خاطر شما مشتریان عزیز، خدمات ارائه شده دارای 6 ماه گارانتی می‌باشد.

نمایندگی شمال تهران

۲۲۸۸۲۵۲۰ (۲۱) ۹۸+

نمایندگی مرکز تهران

88242588 (۲۱) ۹۸+

نمایندگی غرب تهران

44384075 (۲۱) ۹۸+

تعمیر یخچال ساید ال جی در تهران

شرکت ال جی، یکی از شناخته شده ترین و با سابقه ترین برندها در زمینه محصولات الکترونیک و مخابرات و چهارمین شرکت بزرگ کره جنوبی محسوب می‌شود. این شرکت، با سابقه ۷۰ ساله خود در صنایع مختلفی فعالیت نموده که یکی از مهمترین آنها تولید لوازم خانگی از جمله یخچال فریزر و ساید بای ساید ال جی می باشد.
از ویژگی های یخچال های جدید ال جی می توان به کمپرسورهای خطی اینورتر، اولین یخچال ۴ درب جهان، درب خنک کننده، یون های سبز، قابلیت Vitamin Plus، کنترل الکترونیکی و طراحی زیبا، شیک و منحصر به فرد اشاره کرد، حال اگر مشکلی بیاید برای اینکه بتوان تشخیص داد مشکل از کجاست باید تخخص کافی داشت.
متخصصین آرتا سرویس با گذراندن دوره های مختلف توانایی این را دارند که با استفاده از تکنولوژی روز و دانش برای تعمیر ساید ال جی شما با دقت یخچال را بررسی و در منزل شما مشکلات را برطرف کنند.
اگر عیب یابی لوازم خانگی به درستی صورت نگیرد ممکن است ممکن است خسارات بیشتری وارد شود به همین منظور اگر ساکن تهران هستید برای تعمیرات با ما در تماس باشید.

تعمیر یخچال ساید بای ساید ال جی در غرب تهران

یخچال و فریزر امروزه تبدیل به نیاز مشترک خانواده‌ها شده است.
حتی مردم مناطق دور افتاده از یخچال استفاده می‌کنند و چندین شرکت الکترونیکی یخچال و فریزر را تولید و تبلیغ می‌کنند.
ال جی برای کیفیت و خدمات به مشتری ، بیشترین مارک یخچال و فریزر را پیشنهاد می کند.
یخچال و فریزر نیاز به رسیدگی دقیق دارد و حتی یک خطای کوچک نیز باعث ایجاد مشکلاتی در کارکرد طبیعی یخچال خواهد شد.
شما اگر در هرجای تهران که ساکن باشید تعمیرکاران آرتا سرویس اماده خدمت رسانی به شما هستند حتی به صورت تخصصی تعمیر یخچال ساید بای ساید در غرب تهران توسط شعب ما در غرب تهران صورت میگیرد.

ارور ساید بای ساید ال جی (LG)

کد خطا یا ارور Er FR ال جی

ایراد در موتور فن یخچال دلیل بروز این ارور می باشد. موتور فن یخچال را برررسی نمایید و در صورت تشخیص تکنسین آن را تعویض نمایید.

کد خطا یا ارور Er IF یا Er 1F ال جی

این ارور به خطای فن در بخش یخ سازی دستگاه اشاره دارد. بررسی کنید فن بخش یخساز مسدود نباشد. معیوب بودن موتور فن و یا سیم کشی های مدار این بخش، ایراد در برد کنترل و یا از کار افتادن کلی موتور فن می تواند از دلایل بروز این خطا باشد.

کد خطا یا ارور Er 15 ال جی

موتور فن یخ ساز دچار مشکل شده است. بررسی موتور فن یخساز و تعویض آن در صورت لزوم باید با تشخیص تکنسین تعمیرات یخچال صورت گیرد.

کد خطا یا ارور Er dH ال جی

این خطا مربوط به ایراد در هیتر دیفراست، PCB یا فیوز می باشد. بررسی هیتر دیفراست و برد کنترل پاور و نیز فیوز توسط تکنسین ضروری است و نیز تعویض هر یک از این اجزاء می بایست با نظر تکنسین انجام گیرد.

کد خطا یا ارور Er FS ال جی

این ارور مربوط به سنسور فریزر می باشد. سنسور و اتصالات آن را چک کنید. در صورت تشخیص تکنسین اجزائی مانند ترمیستور، اتصالات سیم ها و یا PCB اصلی ممکن است به تعویض نیاز داشته باشند.

کد خطا یا ارور Er rF ال جی

اشاره به کارکرد غیر عادی موتور فن دارد. موتور فن را بررسی نمایید. ممکن است نیاز به تعویض موتور فن و یا برد کنترل اصلی باشد.

کد خطا یا ارور Er rS ال جی

این خطا به ایراد سنسور یخچال اشاره دارد. سنسور و سیم کشی ها و اتصالات را بررسی نمایید. ممکن است تعویض ترمیستور، اتصالات سیم ها و یا برد کنترل پاور اصلی لازم باشد.

کد خطا یا ارور Er HS ال جی

خطای سنسور رطوبت دستگاه. جهت وجود اتصال کوتاه یا ایراد در سیم کشی سنسور به دقت مدار را بررسی نمایید. ممکن است سنسور رطوبت یخچال معیوب بوده و نیاز به تعویض داشته باشد.

کد خطا یا ارور Er IS ال جی

این ارور به ایراد سنسور یخ ساز اشاره دارد. سنسور را برای هرگونه اتصال کوتاه یا ایراد در سیم کشی آن بررسی کنید. ممکن است سنسور یخ ساز یخچال معیوب بوده و نیاز به تعویض داشته باشد.

کد خطا یا ارور Er SS ال جی

این خطا مربوط به سنسور بخش دراور یا کشویی یخچال است. سنسور کشویی را برای هرگونه اتصال کوتاه یا ایراد در سیم کشی آن بررسی کنید. ممکن است سنسور دمای بخش دراور یخچال نیاز به تعویض داشته باشد.

کد خطا یا ارور Er rt ال جی

خطای سنسور دمای محیط. دلایل بروز خطا خرابی سنسور، اتصال کوتاه و یا ایراد در اتصالات و سیم کشی ها می باشند.

کد خطا یا ارور Er lt ال جی

اشاره به خطای سیستمی در داخل یخ ساز دارد. بخش تست گیرنده یخ ساز را بررسی نمایید. در صورت تشخیص تکنسین باید مجموعه یخ ساز را تعویض نمایید.

کد خطا یا ارور Er gF ال جی

ارور فلومتر یا جریان سنج دستگاه. فشار آب را بررسی نمایید. فلومتر ممکن است معیوب شده باشد که نیاز به تعویض خواهد داشت.

کد خطا یا ارور Er FF ال جی

هشدار از کار افتادن فن اواپراتور. موتور فن اواپراتور، برد کنترلی و سیم ها و اتصالات جزو اجزائی هستند که باید بررسی و در صورت تشخیص متخصص، تعویض گردند.

کد خطا یا ارور Er CF ال جی

این خطا به خراب بودن موتور فن کندانسور اشاره دارد. موتور فن کندانسور، برد کنترلی و سیم کشی های مربوطه را کنترل کنید. همچنین در صورت خرابی این قطعات، بنابر تشخیص متخصص، تعویض آنان ممکن است لازم باشد.

کد خطا یا ارور Er CO ال جی

ارور فوق به خطای ارتباطات اشاره می کند. خطای ارتباطی بین برد اصلی و برد نمایشگر را بررسی نمایید. برد کنترلی نمایشگر، PCB و یا سیم کشی های مربوطه در صورت نیاز، باید تعویض گردند.

کد خطا یا ارور FF ال جی

خطای موتور فن فریزر. فن فریزر و موتور آن را بررسی نمایید. ممکن است برای رفع خطا لازم به تعویض موتور فن فریزر باشید.

کد خطا یا ارور F dH ال جی

در صورتی که سنسور در دیفراست به بالای ۴۰ درجه فارنهایت نرسد، این ارور نمایش داده می شود. فیوز معیوب، هیتر خراب و برد کنترلی دارای عیب می توانند دلایل بروز خطا باشند، آنها را بررسی کنید. اجزائی که در صورت لزوم نیاز به تعویض خواهند داشت، شامل مجموعه کنترلر، هیتر دیفراست و رله برد کنترل می باشد.

کد خطا یا ارور F dS ال جی

این خطا به سنسور دیفراست فریزر مربوط است. ایرادات سیم کشی و یا اتصال کوتاه سنسور را بررسی نمایید. ممکن است مجموعه کنترلر خراب باشد که نیاز به تعویض دارد. مجموعه کنترلر شامل ترمیستور دیفراست و فیوز برای سیستم دیفراست می باشد.

کد خطا یا ارور r dS ال جی

این خطا به سنسور دیفراست یخچال مربوط است. ایرادات سیم کشی و یا اتصال کوتاه سنسور را بررسی کنید. مجموعه کنترلر که شامل ترمیستور دیفراست و فیوز برای سیستم دیفراست می باشد، ممکن است معیوب و نیاز به تعویض داشته باشد.

کد خطا یا ارور r dH ال جی

در صورت نرسیدن سنسور به دمای بالای ۴۰ درجه فارنهایت، ارور فوق نمایش داده می شود. دلایل بروز خطا که می بایست چک شوند، شامل فیوز معیوب، هیتر خراب و برد کنترلی معیوب هستند. اجزائی که احتمال تعویض خواهند داشت، مجموعه کنترلر، هیتر دیفراست و رله برد کنترل می باشد.

کد خطا یا ارور ۱F یا F1  ال جی

این کد خطا مربوط به فن دمنده یخ ساز و یا موتور یخ ساز است. احتمالا این قطعات دچار خرابی شده و نیاز به تعویض دارند. همچنین ممکن است، برد پاور اصلی نیز نیاز به تعویض داشته باشد.

کد خطا یا ارور ۲۲ ال جی

در صورتی که صدای کلیک مانندی به گوش برسد و این کد خطا نمایش داده شود، رله کمپرسور خراب بوده و نیاز به تعویض خواهد داشت.

کد خطا یا ارور ۶۷ ال جی

این خطا در مواقعی که فضای خالی در درب وجود داشته باشد، بطوریکه یخچال تشخیص داده که بصورت کامل ایزوله نبوده و هدر رفت انرژی دارد، نمایش داده می شود. ارور فوق همچنین می تواند به معنای پر بودن فریزر نیز باشد. درب یخچال را چک کنید. قفل درب و لاستیک های اطراف درب را بررسی نمایید. گاهس با کشیدن یخچال از برق و اتصال دوباره به پریز پس از چند ثانیه، مشکل برطرف می گردد.

فهرست